Αγιασμός 2020-2021
Λεπτομέρειες- Λεπτομέρειες
- Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2020 09:48
- Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2020 09:58
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2020 09:48
Προστασία την εποχή του covid-19
Λεπτομέρειες- Λεπτομέρειες
- Δημιουργηθηκε στις Τετάρτη 09 Σεπτεμβρίου 2020 19:02
- Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2020 11:56
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη 09 Σεπτεμβρίου 2020 19:02
Παιδιά τραγουδούν τα μέτρα πρόληψης κατά του κορωνοϊού στο σχολείο
Τώρα που ανοίγουν τα σχολεία...
Βίντεο της Unicef για την ανάγκη σωστής χρήσης της μάσκας
Η σωστή χρήση της μάσκας είναι το κλειδί για την αποτελεσματικότητά της
Η σωστή χρήση της μάσκας είναι το κλειδί για την αποτελεσματικότητά της
...............................................................Κορωνοϊός, ο πονηρός ταξιδευτής
Καλή σχολική χρονιά 2020-2021
Λεπτομέρειες- Λεπτομέρειες
- Δημιουργηθηκε στις Τρίτη 08 Σεπτεμβρίου 2020 14:52
- Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη 08 Σεπτεμβρίου 2020 14:55
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη 08 Σεπτεμβρίου 2020 14:52
Η επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των 20ου και 56ου Δημοτικών σχολείων Ηρακλείου με το αισιόδοξο και θετικό της πνεύμα δείχνει την συμπαράσταση και την συμπόρευση σε ένα κοινό αγώνα την ιδιαιτέρα απαιτητική σχολική χρονιά που διανύουμε.
Με εκτίμηση
Οι Διευθύντριες και ο σύλλογος Διδασκόντων
Διαβάστε την
Αγαπητές κ. Διευθύντριες και
Διδακτικό Προσωπικό του 20ου και 56ου Δημοτικού Σχολείου,
Στην αρχή αυτή της πρωτόγνωρης και δύσκολης σχολικής χρονιάς, γνωρίζοντας και κατανοώντας το έργο και τις ευθύνες που επιπλέον έχετε να διεκπεραιώσετε φέτος, θα θέλαμε να σας εκφράσουμε την συμπαράστασή μας αλλά και τη διάθεσή μας για προσφορά βοήθειας σε ό, τι αφορά το σχολικό περιβάλλον, την καθημερινότητα των παιδιών μας και των δασκάλων και οτιδήποτε είναι χρήσιμο για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία του σχολείου μας.
Είμαστε σίγουροι ότι η αγκαλιά σας προς τα παιδιά μας θα είναι φέτος από απόσταση μεν αλλά ακόμη μεγαλύτερη δε και ότι η μάσκα θα αλληλεπιδράσει όσο γίνεται πιο θετικά και αποτελεσματικά κάνοντας όλους μας, μικρούς και μεγάλους, να παρατηρήσουμε περισσότερο τα μάτια, τα οποία και αυτά μπορούν να «χαμογελούν».
Με γνώμονα λοιπόν, την ασφάλεια της σωματικής και ψυχικής υγείας όλων και κυρίως των παιδιών, με ψυχραιμία, σύνεση, ηρεμία, αισιοδοξία και πολλά «χαμογελαστά» μάτια, σας ευχόμαστε μία καλή και δημιουργική σχολική χρονιά σε εσάς όλους και τα παιδιά μας.
Ηράκλειο, 08-09-2020
Με εκτίμηση
Το Δ.Σ. του Συλλόγου
Γονέων & Κηδεμόνων
«Επικαιροποίηση συστάσεων εμβολιασμού για παιδιά και ενήλικες κατά την περίοδο της πανδημίας SARS-CoV-2 »
Λεπτομέρειες- Λεπτομέρειες
- Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη 02 Ιουλίου 2020 16:08
- Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη 02 Ιουλίου 2020 16:09
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη 02 Ιουλίου 2020 16:08
Αθήνα: 25 / 5/2020 Αριθ. Πρωτ.: Δ1α/ Γ.Π.οικ.32506
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ& ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ &
ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΤΜΗΜΑ Α΄
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
ΘΕΜΑ: «Επικαιροποίηση συστάσεων εμβολιασμού για παιδιά και ενήλικες κατά την περίοδο της πανδημίας SARS-CoV-2 ».
Αναφορικά με τον εμβολιασμό παιδιών και ενηλίκων κατά την περίοδο πανδημίας από SARS-CoV-2 και σε συνέχεια του σχετικού (3), σας γνωρίζουμε τα εξής:
Η πανδημία από το νέο κορωνοϊό με εκατομμύρια δηλωθέντα κρούσματα και εκατοντάδες χιλιάδες θανάτων παγκοσμίως, προκαλώντας συναγερμό, μας απέδειξε με τον πιο αδιαμφισβήτητο τρόπο την αξία των εμβολίων. Ενώ βρισκόμαστε σε αναμονή για ασφαλή και αποτελεσματικά αντίμετρα έναντι του SARS-CoV-2, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι έχουμε στη διάθεσή μας εμβόλια με αποδεδειγμένη ασφάλεια και εξαιρετική
αποτελεσματικότητα για δεκάδες σοβαρά και δυνητικά θανατηφόρα λοιμώδη νοσήμα τα.
Παρά τις συστάσεις για τη σημασία του έγκαιρου και πλήρους εμβολιασμού, ιδιαίτερα στα βρέφη <2 ετών, που διατυπώθηκαν στην αρχή της πανδημίας, δεδομένα από διάφορες χώρες καταγράφουν σημαντική μείωση των εμβολιασμών που προσεγγίζει το 50% στις ηλικιακές ομάδες κάτω των 2 ετών και υπερβαίνει το 70% στις μεγαλύτερες ηλικίες. Αυτό μπορεί σε σημαντικό βαθμό να αποδοθεί στο φόβο του κοινού για πιθανή έκθεση στον ιό. Παρόμοια υπολογίζονται και τα αντίστοιχα ποσοστά μείωσης των εμβολιασμών και στη χώρα μας.
Λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα επιδημιολογική κατάσταση της πανδημίας στη χώρα, αλλά και το γεγονός ότι η χαλάρωση των μέτρων κοινωνικής αποσατσιοποίησης θα θέσει σε μεγαλύτερο κίνδυνο τον ανεμβολίαστο πληθυσμό σε κοινές λοιμώξεις που προλαμβάνονται με εμβόλια, μετά από γνωμοδότηση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών επικαιροποιούμε τις προηγούμενες οδηγίες (σχετ.3) και συστήνουμε τα εξής:
? Έγκαιρο και πλήρη εμβολιασμό όλων των ηλικιακών ομάδων με τα προτεινόμενα από τα Εθνικά Προγράμματα εμβολιασμών.
? Άμεση συμπλήρωση των εμβολίων που καθυστέρησαν να χορηγηθούν.
? Εκτός των παιδιών και των εφήβων, απαραίτητος είναι και ο εμβολιασμός των ενηλίκων και των εγκύων, καθώς και των ατόμων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
Γενικά επισημαίνεται ότι:
Ο εμβολιασμός είναι ασφαλής κατά την περίοδο της πανδημίας, εφόσον τηρούνται οι απαραίτητοι κανόνες προστασίας που περιλαμβάνουν την προσέλευση με προγραμματισμένα ραντεβού για τη μείωση του συνωστισμού στους χώρους αναμονής, με μόνο έναν συνοδό αν είναι απαραίτητο και ακολουθώντας τις συστάσεις για χρήση μάσκας και υγιεινής των χεριών.
-Ο εμβολιασμός ρουτίνας δεν αυξάνει την πιθανότητα λοίμωξης COVID-19.
-Ο τυχαίος εμβολιασμός κατά την περίοδο επώασης του κοροναϊού δεν αυξάνει την πιθανότητα για εκδήλωση σοβαρότερης λοίμωξης, ούτε μειώνει την αποτελεσματικότητα ή την ασφάλεια του χορηγηθέντος εμβολίου.
Ειδικότερα:
1. Στα ασυμπτωματικά παιδιά ή τους ενήλικες που παραμένουν σε απομόνωση στο σπίτι διότι:
- εκτέθηκαν σε κρούσμα με λοίμωξη COVID-19 (επαφές) είτε
- είναι ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα,
Ο εμβολιασμός αναβάλλεται για 14 ημέρες και διενεργείται στη συνέχεια με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
2. Στα παιδιά ή τους ενήλικες που αναπτύσσουν συμπτωματολογία, είτε παραμένουν σε απομόνωση στο σπίτι είτε νοσηλεύονται, ο εμβολιασμός δύναται να διενεργηθεί μετά την παρέλευση δεκατεσσάρων (14) τουλάχιστον ημερών από την ύφεση των συμπτωμάτων.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΣ
ANAKOINΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΤΙΤΛΟΥ ΠΡΟΟΔΟΥ
Λεπτομέρειες- Λεπτομέρειες
- Δημιουργηθηκε στις Τρίτη 23 Ιουνίου 2020 15:26
- Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη 23 Ιουνίου 2020 15:30
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη 23 Ιουνίου 2020 15:26
Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι:
-Την Πέμπτη, 25/6/2020, το Σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά μέχρι 13.15. Οι μαθητές/τριες της Α΄ ομάδας θα λάβουν τους Τίτλους Προόδου και τους ελέγχους Γ΄ τριμήνου μέσα σε σφραγισμένο φάκελο στο τέλος του ημερήσιου προγράμματος. Οι γονείς αυτών των μαθητών/τριών δεν θα προσέλθουν στο Σχολείο για λόγους αποφυγής συγχρωτισμού.
-Την Παρασκευή θα έρθουν στο σχολείο οι μαθητές/τριες της Β΄ ομάδας. Θα λάβουν τους Τίτλους Προόδου και τους ελέγχους Γ΄ τριμήνου μέσα σε σφραγισμένο φάκελο. Οι γονείς αυτών των μαθητών/τριών δεν θα προσέλθουν στο Σχολείο για λόγους αποφυγής συγχρωτισμού. Στις 10.00π.μ. θα αποχωρήσουν όλοι οι μαθητές/τριες με τον συνήθη τρόπο. Παρακαλούμε για την ακριβή τήρηση και την έγκαιρη και ασφαλή παραλαβή των μαθητών.
-Οι μαθητές /τριες ανά τάξη με τους δασκάλους/ες τους έχουν προετοιμάσει μικρά δρώμενα για την λήξη του σχολικού έτους τα οποία παρουσιάζουν πρωινές ώρες.
-Οι μαθητές/τριες της ΣΤ τάξης μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους θα διοργανώσουν αποχαιρετιστήριες απογευματινές δράσεις που θα απευθύνονται αποκλειστικά και μόνο στους γονείς τους (έχει σταλεί στους γονείς της ΣΤ τάξης ενημερωτικό σημείωμα) ως εξής:
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου τα τμήματα ΣΤ1 & ΣΤ4 και την Πέμπτη 25 Ιουνίου τα τμήματα ΣΤ2 & ΣΤ3 στις 8:30 μμ στον αύλειο χώρο του σχολείου τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
Στους μαθητές/τριες θα δοθούν αναμνηστικά και ενθύμια.
Καλό καλοκαίρι
Με υγεία και ευημερία
ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ
Λεπτομέρειες- Λεπτομέρειες
- Δημιουργηθηκε στις Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020 16:16
- Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020 16:16
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020 16:16
Ψυχική Ανθεκτικότητα: Πρόκειται για μια σειρά ικανοτήτων του ατόμου που του δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμοστεί επιτυχώς στο περιβάλλον, παρά τις δυσκολίες και τα εμπόδια που εμφανίζονται στη ζωή του.
- Αποδοχή άνευ όρων, συναισθηματικό δέσιμο
- Θέσπιση οικογενειακών κανόνων. Τα όρια και οι κανόνες θα πρέπει να είναι ισότιμοι και κατάλληλη για την ηλικία του κάθε παιδιού.
- Τήρηση καθημερινής ρουτίνας με χρήση εβδομαδιαίου προγράμματος
- Κατανομή ευθυνών του σπιτιού, επιβράβευση συμπεριφοράς του παιδιού
- Αφιέρωση ποιοτικού χρόνου με το παιδί. Το παιγνίδι μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη ψυχικής ανθεκτικότητας (ανταπόκριση σε απρόβλεπτες καταστάσεις, αυτορρύθμιση, ικανότητα αντίδρασης στο στρες, κ.ά.)
- Γονείς σε «κοινό μέτωπο» (Ο ένας γονιός δεν πρέπει να αναιρεί τον άλλο μπροστά στο παιδί. Εάν υπάρχουν διαφωνίες θα πρέπει να συζητηθούν χωρίς το παιδί .
- Αποφυγή συγκρίσεων με άλλους. Η σύγκριση μπορεί να γίνει μόνο με τον ίδιο τον εαυτό
- Αναγνώριση και διαχείριση συναισθημάτων
- Δίνουμε ευκαιρίες τα παιδιά έρχονται αντιμέτωπα με μικρές αποτυχίες στη ζωή
- Αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων («Μαρία, τα τουβλάκια είναι ακόμα στο πάτωμα, ενώ όλοι είναι έτοιμοι για φαγητό. Πρώτα θα πρέπει να μαζέψεις τα τουβλάκια και μετά θα πάμε για φαγητό. Θα το κάνεις μόνη σου ή θα ζητήσεις από κάποιον να σε βοηθήσει;»
- «Μαρία, τα τουβλάκια είναι ακόμα στο πάτωμα, ενώ όλοι είναι έτοιμοι για φαγητό. Πρώτα θα πρέπει να μαζέψεις τα τουβλάκια και μετά θα πάμε για φαγητό. Θα το κάνεις μόνη σου ή θα ζητήσεις από κάποιον να σε βοηθήσει;»)
- Συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων. Κάθε επιλογή έχει τα συν και τα πλην. Μερικές επιλογές έχουν άμεσα οφέλη, κάποιες άλλες πιο έμμεσα. Σε κάποιες επιλογές αποκλείονται κάποια πρόσωπα, σε άλλες συμμετέχουν. Το να καταλάβει το παιδί τις συνέπειες θα τα βοηθήσει να μάθουν να περιορίζουν το εύρος των αποδεκτών επιλογών. Αποφύγετε να λύνετε τα δικά τους προβλήματα
- Ενισχύουμε τη διεκδικητική συμπεριφορά
- Οι δηλώσεις γίνονται πάντα σε χρόνο ενεστώτα, σαν να συμβαίνει ήδη το επιθυμητό γεγονός. «Είμαι καλός στα Μαθηματικά» και όχι «θα γίνω καλός?». Χρησιμοποιούμε θετικές λέξεις και έννοιες. «Είμαι θαρραλέα» και όχι «δεν φοβάμαι».
- Εκπαίδευση στην αυτορρύθμιση. Η αυτορρύθμιση περιγράφει την ικανότητα να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις καταστάσεις, διατηρώντας το επίπεδο εγρήγορσης που αναλογεί στην περίσταση.
- Τεχνική: Μηνύματα «Εγώ»: Επικεντρωνόμαστε στο πρόβλημα και όχι στην συμπεριφορά. Εγώ αισθάνομαι ___________ (συναίσθημα) γιατί ______________ (περιγράφουμε την πράξη ή αιτίες χωρίς να χρησιμοποιούμε τη λέξη εσύ). π.χ., Εγώ αισθάνομαι λυπημένη, γιατί το παιχνίδι έσπασε. Εγώ αισθάνομαι θυμωμένη, γιατί το χτύπημα κάνει τον άλλο να πονά. Εγώ αισθάνομαι λυπημένη, γιατί το βιβλίο σκίστηκε.
- Η δύναμη του μαχητή. Το παιδί μπορεί μέσα στο βάζο να προσθέσει τα χαρτάκια καθώς και άλλα σημαντικά χαρτάκια με μηνύματα που έχει από φίλους, συμμαθητές/τριες, ευχές και στίχους τραγουδιών. Στη συνέχεια προσθέτει μέσα μικροαντικείμενα με συναισθηματική αξία (π.χ. εισιτήριο από κάποια ταινία που του άρεσε πολύ, ένα μπαλόνι, μια ζωγραφιά, ένα παιχνιδάκι που έχει από μικρή ηλικία, κ.ά.)
- Ασκήσεις χαλάρωσης (βλ. Ασκήσεις χαλάρωσης σε παιδιά και εφήβους)
https://www.youtube.com/watch?v=-pa_e-qiKnA&t=861s
Παρασκευή Νικηφόρου
Ψυχολόγος
ΜΑ, MSc Κλινικής Ψυχολογίας
PhD(c) Σχολικής Ψυχολογίας
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ & ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Λεπτομέρειες- Λεπτομέρειες
- Δημιουργηθηκε στις Τρίτη 16 Ιουνίου 2020 09:24
- Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη 16 Ιουνίου 2020 09:24
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη 16 Ιουνίου 2020 09:24
20ο & 56ο ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Σας ενημερώνουμε οτι οι αιτήσεις για εγγραφή στην Πρωινή Ζώνη του Ολοήμερου και στο Ολοήμερο Πρόγραμμα θα γίνονται δεκτές μέχρι την
Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020.
Παρακαλώ, οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που ενδιαφέρονται, να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους στον σύνδεσμο που ακολουθεί:
https://docs.google.com/forms/d/1bJIbdNWfd6VJ-LXzaoN6hdAINxTWJ8OM1Tdj5XQoU70/edit
Περισσότερα Άρθρα...
- Υποβολή αιτήσεων για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2020-2021
- ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
- Προάγοντας την ψυχική ανθεκτικότητα των παιδιών, εν μέσω πανδημίας»,
- Πρόσκληση στην τηλε-ημερίδα «Η ψυχολογία της μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο σε συνθήκες κρίσης: ο ρόλος της οικογένειας»
- Οδηγίες απο τον ΕΟΔΥ
- 1 Ιουνίου 2020: Επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων
- Επιστρέφω στο σχολείο ? Μένω υγιής
- Εγγραφή μαθητών στο ολοήμερο πρόγραμμα 2020-2021
- Εισαγωγή μαθητών στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία
- Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας 15 Μαϊου
- Εγγραφές μαθητών πρώτης τάξης για το σχολικό έτος 2020-2021
- Γιορτή της Μητέρας
- Πασχαλινές ευχές
- Οδηγοί σύνδεσης μαθητών στο webex