...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
Εδώ θα αναρτώνται άρθρα, βίντεο, ειδήσεις και οτιδήποτε άλλο που μας άρεσε και θεωρούμε οτι...μπορεί να σας ενδιαφέρει.
ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
- Δημιουργηθηκε στις Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020 16:16
- Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020 16:16
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020 16:16
- Γράφτηκε από τον/την apo.aggelis
- Εμφανίσεις: 360
Ψυχική Ανθεκτικότητα: Πρόκειται για μια σειρά ικανοτήτων του ατόμου που του δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμοστεί επιτυχώς στο περιβάλλον, παρά τις δυσκολίες και τα εμπόδια που εμφανίζονται στη ζωή του.
- Αποδοχή άνευ όρων, συναισθηματικό δέσιμο
- Θέσπιση οικογενειακών κανόνων. Τα όρια και οι κανόνες θα πρέπει να είναι ισότιμοι και κατάλληλη για την ηλικία του κάθε παιδιού.
- Τήρηση καθημερινής ρουτίνας με χρήση εβδομαδιαίου προγράμματος
- Κατανομή ευθυνών του σπιτιού, επιβράβευση συμπεριφοράς του παιδιού
- Αφιέρωση ποιοτικού χρόνου με το παιδί. Το παιγνίδι μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη ψυχικής ανθεκτικότητας (ανταπόκριση σε απρόβλεπτες καταστάσεις, αυτορρύθμιση, ικανότητα αντίδρασης στο στρες, κ.ά.)
- Γονείς σε «κοινό μέτωπο» (Ο ένας γονιός δεν πρέπει να αναιρεί τον άλλο μπροστά στο παιδί. Εάν υπάρχουν διαφωνίες θα πρέπει να συζητηθούν χωρίς το παιδί .
- Αποφυγή συγκρίσεων με άλλους. Η σύγκριση μπορεί να γίνει μόνο με τον ίδιο τον εαυτό
- Αναγνώριση και διαχείριση συναισθημάτων
- Δίνουμε ευκαιρίες τα παιδιά έρχονται αντιμέτωπα με μικρές αποτυχίες στη ζωή
- Αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων («Μαρία, τα τουβλάκια είναι ακόμα στο πάτωμα, ενώ όλοι είναι έτοιμοι για φαγητό. Πρώτα θα πρέπει να μαζέψεις τα τουβλάκια και μετά θα πάμε για φαγητό. Θα το κάνεις μόνη σου ή θα ζητήσεις από κάποιον να σε βοηθήσει;»
- «Μαρία, τα τουβλάκια είναι ακόμα στο πάτωμα, ενώ όλοι είναι έτοιμοι για φαγητό. Πρώτα θα πρέπει να μαζέψεις τα τουβλάκια και μετά θα πάμε για φαγητό. Θα το κάνεις μόνη σου ή θα ζητήσεις από κάποιον να σε βοηθήσει;»)
- Συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων. Κάθε επιλογή έχει τα συν και τα πλην. Μερικές επιλογές έχουν άμεσα οφέλη, κάποιες άλλες πιο έμμεσα. Σε κάποιες επιλογές αποκλείονται κάποια πρόσωπα, σε άλλες συμμετέχουν. Το να καταλάβει το παιδί τις συνέπειες θα τα βοηθήσει να μάθουν να περιορίζουν το εύρος των αποδεκτών επιλογών. Αποφύγετε να λύνετε τα δικά τους προβλήματα
- Ενισχύουμε τη διεκδικητική συμπεριφορά
- Οι δηλώσεις γίνονται πάντα σε χρόνο ενεστώτα, σαν να συμβαίνει ήδη το επιθυμητό γεγονός. «Είμαι καλός στα Μαθηματικά» και όχι «θα γίνω καλός?». Χρησιμοποιούμε θετικές λέξεις και έννοιες. «Είμαι θαρραλέα» και όχι «δεν φοβάμαι».
- Εκπαίδευση στην αυτορρύθμιση. Η αυτορρύθμιση περιγράφει την ικανότητα να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις καταστάσεις, διατηρώντας το επίπεδο εγρήγορσης που αναλογεί στην περίσταση.
- Τεχνική: Μηνύματα «Εγώ»: Επικεντρωνόμαστε στο πρόβλημα και όχι στην συμπεριφορά. Εγώ αισθάνομαι ___________ (συναίσθημα) γιατί ______________ (περιγράφουμε την πράξη ή αιτίες χωρίς να χρησιμοποιούμε τη λέξη εσύ). π.χ., Εγώ αισθάνομαι λυπημένη, γιατί το παιχνίδι έσπασε. Εγώ αισθάνομαι θυμωμένη, γιατί το χτύπημα κάνει τον άλλο να πονά. Εγώ αισθάνομαι λυπημένη, γιατί το βιβλίο σκίστηκε.
- Η δύναμη του μαχητή. Το παιδί μπορεί μέσα στο βάζο να προσθέσει τα χαρτάκια καθώς και άλλα σημαντικά χαρτάκια με μηνύματα που έχει από φίλους, συμμαθητές/τριες, ευχές και στίχους τραγουδιών. Στη συνέχεια προσθέτει μέσα μικροαντικείμενα με συναισθηματική αξία (π.χ. εισιτήριο από κάποια ταινία που του άρεσε πολύ, ένα μπαλόνι, μια ζωγραφιά, ένα παιχνιδάκι που έχει από μικρή ηλικία, κ.ά.)
- Ασκήσεις χαλάρωσης (βλ. Ασκήσεις χαλάρωσης σε παιδιά και εφήβους)
https://www.youtube.com/watch?v=-pa_e-qiKnA&t=861s
Παρασκευή Νικηφόρου
Ψυχολόγος
ΜΑ, MSc Κλινικής Ψυχολογίας
PhD(c) Σχολικής Ψυχολογίας
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες..
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
- Δημιουργηθηκε στις Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016 09:40
- Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016 17:02
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016 09:40
- Γράφτηκε από τον/την apo.aggelis
- Εμφανίσεις: 395
Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία
ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, (MIS 520707, 485613,
485614) του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ως έργα υποψήφια
για ένταξη στο ΕΠΑΝΑΔ του ΕΣΠΑ 2014-2020, που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση
(Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του
θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για έξι σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014,
2014-2015 και 2015-2016).
Επιστρέφω στο σχολείο ? Μένω υγιής
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
- Δημιουργηθηκε στις Δευτέρα 25 Μαΐου 2020 09:05
- Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα 25 Μαΐου 2020 09:05
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα 25 Μαΐου 2020 09:05
- Γράφτηκε από τον/την apo.aggelis
- Εμφανίσεις: 459
Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες...
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
- Δημιουργηθηκε στις Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016 10:38
- Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016 17:01
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2016 10:38
- Γράφτηκε από τον/την apo.aggelis
- Εμφανίσεις: 441
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΑΠ1» (MIS 520704), «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ
ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ - ΑΠ6» (MIS 5000044), «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ - ΑΠ3» (MIS 453706) ΤΟΥ ΕΠ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2007-2013 ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΔ ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2014-2020
Οι Πράξεις αφορούν στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με
αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων
και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή
μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.
.
LIFE Natura2000Value Crete
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
- Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη 18 Μαΐου 2017 06:19
- Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη 18 Μαΐου 2017 06:19
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη 18 Μαΐου 2017 06:19
- Γράφτηκε από τον/την apo.aggelis
- Εμφανίσεις: 467
Σύνδεση με σύνεση
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
- Δημιουργηθηκε στις Παρασκευή 05 Φεβρουαρίου 2016 17:36
- Τελευταία Ενημέρωση στις Παρασκευή 05 Φεβρουαρίου 2016 17:51
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή 05 Φεβρουαρίου 2016 17:36
- Γράφτηκε από τον/την apo.aggelis
- Εμφανίσεις: 386
«Το δώρο»: Μια τετράλεπτη ταινία που θα αγγίξει τις καρδιές σας
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
- Δημιουργηθηκε στις Τετάρτη 06 Απριλίου 2016 10:28
- Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη 06 Απριλίου 2016 10:35
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη 06 Απριλίου 2016 10:28
- Γράφτηκε από τον/την apo.aggelis
- Εμφανίσεις: 506
The Present from Jacob Frey on Vimeo.
Ο Φάρος
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
- Δημιουργηθηκε στις Τρίτη 06 Οκτωβρίου 2015 16:21
- Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη 06 Οκτωβρίου 2015 16:22
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη 06 Οκτωβρίου 2015 16:21
- Γράφτηκε από τον/την apo.aggelis
- Εμφανίσεις: 393
Περισσότερα Άρθρα...
- «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ- ΑΠ 1,2,3» ΤΟΥ ΕΠ «ΕΚ
- «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ
- Σχολικός εκφοβισμός
- VIDEO: Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολείων, από τον κ. Γιώργο Γρόλλιο, Πρόεδρο του Παιδαγωγικού Τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
- Καταργούνται τα δωρεάν σχολικά βιβλία των μαθητών;