...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
Εδώ θα αναρτώνται άρθρα, βίντεο, ειδήσεις και οτιδήποτε άλλο που μας άρεσε και θεωρούμε οτι...μπορεί να σας ενδιαφέρει.
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ- ΑΠ 1,2,3» ΤΟΥ ΕΠ «ΕΚ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
- Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη 14 Μαΐου 2015 07:47
- Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη 14 Μαΐου 2015 07:49
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη 14 Μαΐου 2015 07:47
- Γράφτηκε από τον/την apo.aggelis
- Εμφανίσεις: 379
Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.
VIDEO: Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολείων, από τον κ. Γιώργο Γρόλλιο, Πρόεδρο του Παιδαγωγικού Τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
- Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013 22:07
- Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013 22:11
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013 22:07
- Γράφτηκε από τον/την apo.aggelis
- Εμφανίσεις: 515
Ένα πολύ κατατοπιστικό video (36 λεπτών) για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολείων, που αξίζει να δείτε, με την τοποθέτηση του Προέδρου του Παιδαγωγικού Τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, κ. Γιώργου Γρόλλιου, στην εκδήλωση του συλλόγου εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης, με θέμα: "Κριτική προσέγγιση στο σχολείο του 21ου αιώνα". Εξηγείται επιγραμματικά, από έναν πανεπιστημιακό δάσκαλο, με σαφή επιστημονικό λόγο και τρόπο, το γιατί οι εκπαιδευτικοί είναι αντίθετοι στην αξιολόγηση που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας.
«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
- Δημιουργηθηκε στις Πέμπτη 14 Μαΐου 2015 07:46
- Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη 14 Μαΐου 2015 07:46
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη 14 Μαΐου 2015 07:46
- Γράφτηκε από τον/την apo.aggelis
- Εμφανίσεις: 362
Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για πέντε σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 και 2014-2015).
Καταργούνται τα δωρεάν σχολικά βιβλία των μαθητών;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
- Δημιουργηθηκε στις Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013 21:07
- Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013 18:03
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013 21:07
- Γράφτηκε από τον/την apo.aggelis
- Εμφανίσεις: 490
Διαβάστε περισσότερα: Καταργούνται τα δωρεάν σχολικά βιβλία των μαθητών;
Σχολικός εκφοβισμός
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ...μπορεί να σας ενδιαφέρουν
- Δημιουργηθηκε στις Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013 17:00
- Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013 17:26
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013 17:00
- Γράφτηκε από τον/την apo.aggelis
- Εμφανίσεις: 594
Ορισμός
Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying), όπως και ο όρος «θυματοποίηση» (victimization) χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.
- Έναρξη
- Προηγούμενο
- 1
- 2
- Επόμενο
- Τέλος