Επισκεφτείτε την νέα μας ιστοσελίδα  

Snap 2021-09-19 at 14.17.08

   

Καλώς Ορίσατε  

   

Δείτε τα όρια των σχολείων μας  

   

Σύνδεση  

   
 
   

Ημερολόγιο  

 
ημερολογιο
   

Εορτολόγιο  

 
 
   

Το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Εκπαίδευση και Πολιτισμός" στο σχολείο μας  

25158277 1946071712071482 5111593286567520176 n

   
   

Που θα μας βρείτε  

   

Αφήστε το μήνυμά σας  

   

Μετρητής επισκέψεων  

 

   

Ανακοινώσεις

1 Ιουνίου 2020: Επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων

20o & 56o ΔΗΜΟΤΙΚΑ   ΣΧΟΛΕΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ    Προς Γονείς

10 Μαρτίου 2020 - 31 Μαΐου 2020: Αναστολή λειτουργίας σχολείων.    

Ένα απρόσμενο κρίσιμο χρονικό διάστημα που θα μείνει σημείο αναφοράς και σε μας αλλά και στις μελλοντικές γενιές.

1 Ιουνίου 2020: Επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Παράταση σχολικού έτους έως και την Παρασκευή 26 Ιουνίου. Η λήξη του διδακτικού έτους θα είναι η 30η Ιουνίου.

Έως 15 μαθητές/τριες ανά τάξη και αποστάσεις 1,5 μέτρου στα θρανία, τα οποία θα έχουν τον ίδιο προσανατολισμό όπου οι συνθήκες της τάξης το επιτρέπουν. Το τμήμα θα διαιρείται σε 2 υπο-τμήματα, και θα λειτουργούν εκ περιτροπής, Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή το ένα, Τρίτη-Πέμπτη το άλλο, και την επόμενη εβδομάδα το αντίθετο.

.Η κάθε τάξη χωρίζεται σε δύο ομάδες. Η 1η ομάδα θα προσέλθει στις εξής ημερομηνίες: 1, 3, 5, 9, 11, 15, 17, 19, 23 και 25 Ιουνίου.

Η 2η ομάδα θα προσέλθει 2, 4, (8 Aγίου Πνεύματος ?αργία) 10, 12, 16, 18, 22, 24 και 26 Ιουνίου .

Οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων θα σας ενημερώσουν ποια θα είναι η σύνθεση των 2 ομάδων του τμήματός τους. Λάβαμε υπόψη μας τα αδέλφια να έρχονται μαζί.

Στις σχολικές αίθουσες θα υπάρχουν αντισηπτικά και προβλέπεται καθαρισμός τους δύο φορές την ημέρα (κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και μετά το πέρας της λειτουργίας του).

Οι αίθουσες θα αερίζονται φυσικά καθόλη την διάρκεια της παραμονής των μαθητών/τριών στο σχολείο.

Τα διαλείμματα θα είναι σε διαφορετικές ώρες για τη μείωση του συγχρωτισμού ή σε διαφορετικούς προκαθορισμένους χώρους με την επίβλεψη εκπαιδευτικού.

Η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική για εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες. Θα αποσταλούν   οδηγίες από τον ΕΟΔΥ και η πρώτη ημέρα θα αφιερωθεί στην επεξήγηση των οδηγιών αυτών.

Υπάρχει η δυνατότητα απουσίας μαθητή/τριας, στη βάση απλής υπεύθυνης δήλωσης γονέα ή κηδεμόνα περί ύπαρξης ατόμου στο σπίτι που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου ή νοσεί. Το έντυπο της υπεύθυνης δήλωσης είναι αναρτημένο εδώ 

Θα συμπληρωθεί και θα αποσταλεί στα email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. & Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Δεν θα λειτουργήσουν η πρωινή ζώνη & το ολοήμερο.

Δεν θα λειτουργήσουν τα κυλικεία. Παρακαλώ, να φροντίσετε για το δεκατιανό του παιδιού σας. Το νερό της βρύσης θα είναι μόνο για πλύσιμο χεριών. Να τους επισημάνετε ότι δεν θα μοιράζονται οτιδήποτε με οποιοδήποτε συμμαθητή/τρια τους, (φαγώσιμο ή αντικείμενο). Κάθε παιδί θα έχει μαζί του αντισηπτικό, μαντηλάκια και στυλό πίνακα.

Προσέλευση μαθητών/τριών: Η είσοδος των μαθητών/τριών στο χώρο του σχολείου ξεκινά στις 8:00 π.μ. Οι γονείς θα αφήνουν τα παιδιά τους στο ύψος του πεζόδρομου και από τις δύο πλευρές, εκεί ακριβώς που θα βρίσκονται οι σχολικοί τροχονόμοι.

Η προσέλευση και η αποχώρηση των μαθητών/τριών θα γίνεται ως εξής:

Α΄& Β΄ τάξη από την κεντρική είσοδο των σχολείων

Δ & ΣΤ από την κάτω βορειοδυτική είσοδο των σχολείων

Γ & Ε από την νότια είσοδο των σχολείων

Παρακαλώ, οι γονείς να βρίσκονται εγκαίρως στο χώρο του σχολείου

   τηρώντας τις αποστάσεις και να έχουν υπομονή. Δεν θα εισέρχονται στο χώρο

   του σχολείου και αν παραστεί απαραίτητη η παρουσία τους θα γίνεται κατόπιν

   τηλεφωνικού ραντεβού.

Έχει τοποθετηθεί σήμανση εντός και εκτός του σχολικού κτιρίου. Οι μαθητές/τριες θα εισέρχονται και θα εξέρχονται από τρεις διαφορετικές εισόδους. Θα κατευθύνονται αμέσως στην τάξη τους όπου θα τους περιμένει ο εκπαιδευτικός.

Πρωινή συγκέντρωση και προσευχή στον αύλειο χώρο του σχολείου δεν θα γίνεται.

Οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων θα ενημερώσουν για οτιδήποτε θα απαιτηθεί για την ασφαλή λειτουργία μαθητών /τριών και εκπαιδευτικών.

 

"Η επιστροφή στο σχολείο αποτελεί μία πρωτόγνωρη εμπειρία για τους μαθητές/τριες, τις οικογένειες τους και τους εκπαιδευτικούς. Σκοπός της επιστροφής των μαθητών/τριών στα θρανία είναι περισσότερο να καλυφθούν οι ψυχοσυναισθηματικές ανάγκες τους μέσα από την επανασύνδεση με τον/την εκπαιδευτικό και τους φίλους τους. Συγκεκριμένα, να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές/τριες να  μοιραστούν τις εμπειρίες τους κατά την παραμονή στο σπίτι, να εξωτερικεύσουν τα συναισθήματα και να αποχαιρετίσουν το σχολείο για το καλοκαίρι κλείνοντας με αυτόν τον τρόπο τον κύκλο αυτής της σχολικής χρονιάς.

Με εκτίμηση

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών των Σχολείων

 

Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας 15 Μαϊου

Η πιο σημαντική και ουσιαστική ευθύνη που αναλαμβάνει ένα άτομο κατά τη διάρκεια της ζωής του είναι η ευθύνη για το μεγάλωμα, για την ανατροφή και διαπαιδαγώγηση των παιδιών του. Οι γονείς αποτελούν την πιο σημαντική πηγή θετικών αλλά και αρνητικών μηνυμάτων προς το παιδί, γεγονός που επηρεάζει καταλυτικά θα λέγαμε τη διαμόρφωση του χαρακτήρα του παιδιού, άρα και την αυτοεκτίμησή του. Τα μικρά παιδιά αποδέχονται κάθε κριτική που τους απευθύνεται καθώς σε αυτό το στάδιο της ανάπτυξής τους δεν είναι σε θέση να ξεχωρίσουν την έγκυρη από την μη έγκυρη κριτική, με αποτέλεσμα να αποδέχονται πολλά από τα αρνητικά μηνύματα που λαμβάνουν. Αρα, θα μπορούσαμε να πούμε απλά ότι οι βάσεις για μια θετική και ρεαλιστική εικόνα εαυτού, μπαίνουν από πολύ νωρίς, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης ενός νέου και σε μια μελλοντική φάση.

Όταν οι γονείς φροντίζουν για την προσωπική τους ανάπτυξη και δεν παραιτούνται, αναπτύσσουν την συναισθηματική τους νοημοσύνη προς όφελος δικό τους στον ρόλο τους ως γονείς αλλά μακροπρόθεσμα και προς όφελος του παιδιού τους στην δική του εξελικτική διαδικασία ανάπτυξης.

Οι γονείς που φροντίζουν την προσωπική τους ανάπτυξη:

? Έχουν πολύ καλό επίπεδο αυτογνωσίας. Γνωρίζουν τον εαυτός καλά, έχουν συμφιλιωθεί με τα προτερήματα και τα ελαττώματα τους και επομένως μπορούν να αναγνωρίζουν τις προσωπικές υπαρξιακές αγωνίες και προβληματισμούς που θα μπορούσαν να τους δυσκολέψουν στην προσαρμογή του στον ρόλο τους ως γονείς.

? Έχουν καλύψει τις βασικές ανάγκες και φιλοδοξίες τους, είναι συμφιλιωμένοι με τις επιλογές και την ζωή τους και επομένως δεν κινδυνεύουν να επιδιώκουν την αυτοεκπλήρωση μέσω του παιδιού 

? Έχουν ανεπτυγμένους και τους υπόλοιπους ρόλους της ζωής τους με μια ισορροπία. Κάθε άνθρωπος για να μπορεί να ισορροπεί και να ανατροφοδοτείται επαρκώς είναι απαραίτητο να διατηρεί ένα δίκτυο σχέσεων διαφόρων επιπέδων και να μην εγκλωβίζει αλλά και ταυτόχρονα εγκλωβίζεται σε μία σχέση.Έχουν αποδειχθεί πως όταν μονοπωλεί στην ζωή κάποιου μόνο ένας ρόλος, αυτός του γονιού και υπολείπονται οι άλλοι όπως του συντρόφου, του φίλου, του συγγενή, του συναδέλφου κ.α., τότε η σχέση γονιού- παιδιού βιώνει μια τέτοια επιβάρυνση που πολλές φορές είναι από έντονα συγκρουσιακή έως και παθολογικά εξαρτητική.

? Είναι συνεπείς σε αυτά που λένε και πράττουν. Κρατάνε το λόγο τους, υποστηρίζουν αυτά που λένε και με πράξεις, δε ζητάνε από το παιδί να κάνει πράγματα που οι ίδιοι δεν τηρούνε.Είναι αξιοπιστοι και το παιδί μαθαίνει να εμπιστεύεται.

? Ξέρουν να βάζουν όρια. Τα παιδιά μαθαίνουν τον κόσμο και οργανώνουν την ζωή τους αρχικά μέσα από τις σχέσεις τους με τους γονείς τους. Οι γονείς μαθαίνουν στο παιδί ότι στη ζωή κάποια πράγματα επιτρέπονται και κάποια όχι, ότι υπάρχουν όρια ? κανόνες που δεν επιτρέπεται σε κανένα να ξεπεράσει,

? Ξέρουν το παιδί του και το αγαπάνε γι? αυτό που είναι και όχι γι? αυτό που θα ήθελε ο ίδιος (η κοινωνία) να είναι! Αποτελεί μεγάλο προσόν για έναν γονιό να αναγνωρίζει και να αποδέχεται τις ικανότητες, τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες του παιδιού, χωρίς να το εξαναγκάζει και να το ωθεί σε κατευθύνσεις που δεν του ταιριάζουν.

? Ξέρουν να ακούν. Για να ακούνε πραγματικά οι γονείς χρειάζεται να σταματάνε να μιλάνε και να βρίσκουν λύσεις και να μάθουν να έρχονται στη θέση του παιδιού ακούγοντας αυτό που λέει το παιδί.

? Ξέρουν να συγχωρούν. Οι γονείς όταν ξέρουν αν συγχωρούν χρησιμοποιούν το λάθος του παιδιού για να το εκπαιδεύσουν και να του διδάξουν κάτι από το λάθος του και δεν θα μείνει αγκυλωμένος στον θυμό του.

? Ξέρουν να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Κανείς δεν είναι τέλειος και προπαντός αλάνθαστος. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό για την σχέση που έχει ένας γονιός με το παιδί του, να ομολογεί τα λάθη που έκανε μαζί του και να του ζητά συγνώμη όποτε αυτό απαιτείται. 

Ο κάθε άνθρωπος για να μπορεί να ανταποκριθεί στο ρόλο του ως γονέας θα πρέπει να φροντίζει τον εαυτό του καλά, γιατί γνωρίζει ότι αυτό είναι το μόνο που ουσιαστικά έχει να προσφέρει στο παιδί του και στην ανατροφή του. Ο ίδιος να αποτελεί το πρότυπο για το παιδί του, το ζωντανό παράδειγμα. Να είναι ανθρώπινος, καθημερινός, απλός και αληθινός. Να είναι σε επαφή με το δικό του συναίσθημα: να θυμώνει, να φωνάζει, να γελάει, να βαριέται, να έχει όρεξη, να συγκινείται, να μαλώνει, να αγκαλιάζει, να κάνει λάθη, να ακούει, να συγχωρεί, να λυπάται, να μιλάει γι? αυτά που νιώθει και σκέφτεται, να αγαπάει, να κατανοεί, ?

Ο γονιός που φροντίζει τον εαυτό του καλά, γνωρίζει ότι αυτό είναι το μόνο που ουσιαστικά έχει να προσφέρει στο παιδί του και στην ανατροφή του. Φροντίζει να μαθαίνει, να συμβουλεύει, να διαβάζει και γενικότερα να κάνει οτιδήποτε βοηθά στην προσωπική του εξέλιξη.

?Η Οικογένεια είναι σαν τη μουσική. Κάποιες νότες είναι ψηλές, κάποιες χαμηλές, αλλά πάντα υπάρχει η μελωδία της ευτυχίας??

Εγγραφή μαθητών στο ολοήμερο πρόγραμμα 2020-2021

Γιορτή της Μητέρας

 Η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ

O ρόλος της μάνας όπως αναδεικνύεται μέσα από έργα της νεοελληνικής τέχνης.

asfa

 

 

Εισαγωγή μαθητών στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία

Όσοι γονείς ενδιαφέρονται για την εγγραφή  των παιδιών τους στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών και Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021 παρακαλούνται να ενημερωθούν για την διαδικασία απο τα αντίστοιχα έγγραφα πατώντας στους παρακάτω συνδέσμους .

 

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΕΝΗΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ  ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ  ΣΧΟΛΕΙΑ

 

Πασχαλινές ευχές

ΕΥΧΕΣ

Εγγραφές μαθητών πρώτης τάξης για το σχολικό έτος 2020-2021

Σας ανακοινώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών, οι οποίοι θα φοιτήσουν στην Α΄ Τάξη το σχολικό έτος 2020-2021, θα πραγματοποιούνται από 15 έως και 29 Μαΐου 2020.

Στο ?ημοτικό Σχολείο εγγράφονται φέτος, τα παιδιά   που έχουν γεννηθεί: από 01/01/2014 έως  31/12/ 2014.

Οι εγγραφές όλων των παιδιών θα πραγματοποιηθούν στο χώρο του Σχολείου, μετά από τηλεφωνικό ραντεβού

στα τηλέφωνα 2810231985 & 2810322162, καθημερινά από 9:00΄ έως 13.00΄.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ  (§ άρθρ. 7 του ΠΔ 79/2017 )

1.Πιστοποιητικό γέννησης * (Αυτεπάγγελτη αναζήτηση)

2.Βιβλιάριο υγείας (στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα απαραίτητα εμβόλια) (Υποχρεωτική προσκόμιση από το γονέα)

3.Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) **

4.Αποδεικτικό στοιχείο κατοικίας (λογαριασμός ΔΕΚΟ, μισθωτήριο οικίας)

(Υποχρεωτική προσκόμιση από το γονέα)

5.Βεβαίωση φοίτησης νηπιαγωγείου***.

 

1*Σας ενημερώνουμε ότι για την εγγραφή των μαθητών στα Δημόσια Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΠΕΘ. (Φ.6/498/57863/Δ1, 6-4-2016)

3**  Το Ατομικό   Δελτίο   Υγείας του Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), θα πρέπει να επιστραφεί στο σχολείο- υπογεγραμμένο από Γιατρό με το άνοιγμα της νέας Σχολικής Χρονιάς 2020-2021.                                                              

5*** . Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του «Πιστοποιητικού φοίτησης», το νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από τον γονέα ή τον κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας για την εγγραφή του στο δημοτικό.

Επισημαίνεται ότι, οι εγγραφές θα γίνονται με την τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) (https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/ ). Ως εκ τούτου, παρακαλείστε ως προς την πιστή τήρηση των προτεινόμενων μέτρων.  

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τα όρια των Σχολείων μας.

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1xx65rbXGMjfbrYj_nsTtoQQLcxQ&ll=35.30819358732367%2C25.159541869342092&z=15

 

Οδηγοί σύνδεσης μαθητών στο webex

ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ WEBEX ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ



ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ WEBEX ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣΑΠΟ KINHTO H TAMPLET