ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ
Η Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ηρακλείου ανακοινώνει τη πλήρωση θέσης μιας Σχολικής Τροχονόμου, για τα 20ο & 56ο Δημοτικά Σχολεία , για το σχολικό έτος 2020-2021, σύμφωνα με τα παρακάτω :
- 1.Οι ώρες απασχόλησης είναι :
- Από τις 07:45 π.μ. μέχρι τις 08:15 π.μ.
- Από τις 13.10μ. μέχρι τις 13:30.μμ.
Οι ώρες αυτές, που αφορούν την προσέλευση και την αποχώρηση των μαθητών προς και από το σχολείο, μπορεί να αλλάξουν, αν για οποιοδήποτε λόγο τροποποιηθούν οι ώρες λειτουργίας του σχολείου.
- 2.Το άτομο που θα επιλεγεί, θα εκπαιδευτεί κατάλληλα για την άσκηση των καθηκόντων του από το αρμόδιο Τμήμα Τροχαίας.
Στην επιλογή των Σχολικών Τροχονόμων θα ληφθούν υπόψη:
Α. Η εθελοντική συμμετοχή του ατόμου σε προηγούμενη εφαρμογή του θεσμού
Β. Η προηγούμενη εμπειρία του σε θέματα αστυνόμευσης και τροχαίας
Γ. Η γενική του παρουσία στο χώρο της περιφέρειας του σχολείου και η συμβολή του σε δραστηριότητές του
Δ. Η γνώση της σχολικής κοινότητας για το άτομο
Ε. Η ικανότητά του να συμβάλλει στην καλύτερη εφαρμογή του θεσμού.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στη Διεύθυνση του σχολείου από 15/09/2020 έως 18/09/2020 και ώρα 12.00 το μεσημέρι.
Προστασία την εποχή του covid-19
Παιδιά τραγουδούν τα μέτρα πρόληψης κατά του κορωνοϊού στο σχολείο
Τώρα που ανοίγουν τα σχολεία...
Βίντεο της Unicef για την ανάγκη σωστής χρήσης της μάσκας
Η σωστή χρήση της μάσκας είναι το κλειδί για την αποτελεσματικότητά της
Η σωστή χρήση της μάσκας είναι το κλειδί για την αποτελεσματικότητά της
...............................................................Κορωνοϊός, ο πονηρός ταξιδευτής
Καλή σχολική χρονιά 2020-2021
Η επιστολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων των 20ου και 56ου Δημοτικών σχολείων Ηρακλείου με το αισιόδοξο και θετικό της πνεύμα δείχνει την συμπαράσταση και την συμπόρευση σε ένα κοινό αγώνα την ιδιαιτέρα απαιτητική σχολική χρονιά που διανύουμε.
Με εκτίμηση
Οι Διευθύντριες και ο σύλλογος Διδασκόντων
Διαβάστε την
Αγαπητές κ. Διευθύντριες και
Διδακτικό Προσωπικό του 20ου και 56ου Δημοτικού Σχολείου,
Στην αρχή αυτή της πρωτόγνωρης και δύσκολης σχολικής χρονιάς, γνωρίζοντας και κατανοώντας το έργο και τις ευθύνες που επιπλέον έχετε να διεκπεραιώσετε φέτος, θα θέλαμε να σας εκφράσουμε την συμπαράστασή μας αλλά και τη διάθεσή μας για προσφορά βοήθειας σε ό, τι αφορά το σχολικό περιβάλλον, την καθημερινότητα των παιδιών μας και των δασκάλων και οτιδήποτε είναι χρήσιμο για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία του σχολείου μας.
Είμαστε σίγουροι ότι η αγκαλιά σας προς τα παιδιά μας θα είναι φέτος από απόσταση μεν αλλά ακόμη μεγαλύτερη δε και ότι η μάσκα θα αλληλεπιδράσει όσο γίνεται πιο θετικά και αποτελεσματικά κάνοντας όλους μας, μικρούς και μεγάλους, να παρατηρήσουμε περισσότερο τα μάτια, τα οποία και αυτά μπορούν να «χαμογελούν».
Με γνώμονα λοιπόν, την ασφάλεια της σωματικής και ψυχικής υγείας όλων και κυρίως των παιδιών, με ψυχραιμία, σύνεση, ηρεμία, αισιοδοξία και πολλά «χαμογελαστά» μάτια, σας ευχόμαστε μία καλή και δημιουργική σχολική χρονιά σε εσάς όλους και τα παιδιά μας.
Ηράκλειο, 08-09-2020
Με εκτίμηση
Το Δ.Σ. του Συλλόγου
Γονέων & Κηδεμόνων
«Επικαιροποίηση συστάσεων εμβολιασμού για παιδιά και ενήλικες κατά την περίοδο της πανδημίας SARS-CoV-2 »
Αθήνα: 25 / 5/2020 Αριθ. Πρωτ.: Δ1α/ Γ.Π.οικ.32506
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ& ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΖΩΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ &
ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΤΜΗΜΑ Α΄
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
ΘΕΜΑ: «Επικαιροποίηση συστάσεων εμβολιασμού για παιδιά και ενήλικες κατά την περίοδο της πανδημίας SARS-CoV-2 ».
Αναφορικά με τον εμβολιασμό παιδιών και ενηλίκων κατά την περίοδο πανδημίας από SARS-CoV-2 και σε συνέχεια του σχετικού (3), σας γνωρίζουμε τα εξής:
Η πανδημία από το νέο κορωνοϊό με εκατομμύρια δηλωθέντα κρούσματα και εκατοντάδες χιλιάδες θανάτων παγκοσμίως, προκαλώντας συναγερμό, μας απέδειξε με τον πιο αδιαμφισβήτητο τρόπο την αξία των εμβολίων. Ενώ βρισκόμαστε σε αναμονή για ασφαλή και αποτελεσματικά αντίμετρα έναντι του SARS-CoV-2, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι έχουμε στη διάθεσή μας εμβόλια με αποδεδειγμένη ασφάλεια και εξαιρετική
αποτελεσματικότητα για δεκάδες σοβαρά και δυνητικά θανατηφόρα λοιμώδη νοσήμα τα.
Παρά τις συστάσεις για τη σημασία του έγκαιρου και πλήρους εμβολιασμού, ιδιαίτερα στα βρέφη <2 ετών, που διατυπώθηκαν στην αρχή της πανδημίας, δεδομένα από διάφορες χώρες καταγράφουν σημαντική μείωση των εμβολιασμών που προσεγγίζει το 50% στις ηλικιακές ομάδες κάτω των 2 ετών και υπερβαίνει το 70% στις μεγαλύτερες ηλικίες. Αυτό μπορεί σε σημαντικό βαθμό να αποδοθεί στο φόβο του κοινού για πιθανή έκθεση στον ιό. Παρόμοια υπολογίζονται και τα αντίστοιχα ποσοστά μείωσης των εμβολιασμών και στη χώρα μας.
Λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα επιδημιολογική κατάσταση της πανδημίας στη χώρα, αλλά και το γεγονός ότι η χαλάρωση των μέτρων κοινωνικής αποσατσιοποίησης θα θέσει σε μεγαλύτερο κίνδυνο τον ανεμβολίαστο πληθυσμό σε κοινές λοιμώξεις που προλαμβάνονται με εμβόλια, μετά από γνωμοδότηση της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών επικαιροποιούμε τις προηγούμενες οδηγίες (σχετ.3) και συστήνουμε τα εξής:
? Έγκαιρο και πλήρη εμβολιασμό όλων των ηλικιακών ομάδων με τα προτεινόμενα από τα Εθνικά Προγράμματα εμβολιασμών.
? Άμεση συμπλήρωση των εμβολίων που καθυστέρησαν να χορηγηθούν.
? Εκτός των παιδιών και των εφήβων, απαραίτητος είναι και ο εμβολιασμός των ενηλίκων και των εγκύων, καθώς και των ατόμων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
Γενικά επισημαίνεται ότι:
Ο εμβολιασμός είναι ασφαλής κατά την περίοδο της πανδημίας, εφόσον τηρούνται οι απαραίτητοι κανόνες προστασίας που περιλαμβάνουν την προσέλευση με προγραμματισμένα ραντεβού για τη μείωση του συνωστισμού στους χώρους αναμονής, με μόνο έναν συνοδό αν είναι απαραίτητο και ακολουθώντας τις συστάσεις για χρήση μάσκας και υγιεινής των χεριών.
-Ο εμβολιασμός ρουτίνας δεν αυξάνει την πιθανότητα λοίμωξης COVID-19.
-Ο τυχαίος εμβολιασμός κατά την περίοδο επώασης του κοροναϊού δεν αυξάνει την πιθανότητα για εκδήλωση σοβαρότερης λοίμωξης, ούτε μειώνει την αποτελεσματικότητα ή την ασφάλεια του χορηγηθέντος εμβολίου.
Ειδικότερα:
1. Στα ασυμπτωματικά παιδιά ή τους ενήλικες που παραμένουν σε απομόνωση στο σπίτι διότι:
- εκτέθηκαν σε κρούσμα με λοίμωξη COVID-19 (επαφές) είτε
- είναι ύποπτα ή επιβεβαιωμένα κρούσματα,
Ο εμβολιασμός αναβάλλεται για 14 ημέρες και διενεργείται στη συνέχεια με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
2. Στα παιδιά ή τους ενήλικες που αναπτύσσουν συμπτωματολογία, είτε παραμένουν σε απομόνωση στο σπίτι είτε νοσηλεύονται, ο εμβολιασμός δύναται να διενεργηθεί μετά την παρέλευση δεκατεσσάρων (14) τουλάχιστον ημερών από την ύφεση των συμπτωμάτων.
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΡΕΖΕΡΑΚΟΣ
ANAKOINΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΤΙΤΛΟΥ ΠΡΟΟΔΟΥ
Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι:
-Την Πέμπτη, 25/6/2020, το Σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά μέχρι 13.15. Οι μαθητές/τριες της Α΄ ομάδας θα λάβουν τους Τίτλους Προόδου και τους ελέγχους Γ΄ τριμήνου μέσα σε σφραγισμένο φάκελο στο τέλος του ημερήσιου προγράμματος. Οι γονείς αυτών των μαθητών/τριών δεν θα προσέλθουν στο Σχολείο για λόγους αποφυγής συγχρωτισμού.
-Την Παρασκευή θα έρθουν στο σχολείο οι μαθητές/τριες της Β΄ ομάδας. Θα λάβουν τους Τίτλους Προόδου και τους ελέγχους Γ΄ τριμήνου μέσα σε σφραγισμένο φάκελο. Οι γονείς αυτών των μαθητών/τριών δεν θα προσέλθουν στο Σχολείο για λόγους αποφυγής συγχρωτισμού. Στις 10.00π.μ. θα αποχωρήσουν όλοι οι μαθητές/τριες με τον συνήθη τρόπο. Παρακαλούμε για την ακριβή τήρηση και την έγκαιρη και ασφαλή παραλαβή των μαθητών.
-Οι μαθητές /τριες ανά τάξη με τους δασκάλους/ες τους έχουν προετοιμάσει μικρά δρώμενα για την λήξη του σχολικού έτους τα οποία παρουσιάζουν πρωινές ώρες.
-Οι μαθητές/τριες της ΣΤ τάξης μαζί με τους εκπαιδευτικούς τους θα διοργανώσουν αποχαιρετιστήριες απογευματινές δράσεις που θα απευθύνονται αποκλειστικά και μόνο στους γονείς τους (έχει σταλεί στους γονείς της ΣΤ τάξης ενημερωτικό σημείωμα) ως εξής:
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου τα τμήματα ΣΤ1 & ΣΤ4 και την Πέμπτη 25 Ιουνίου τα τμήματα ΣΤ2 & ΣΤ3 στις 8:30 μμ στον αύλειο χώρο του σχολείου τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.
Στους μαθητές/τριες θα δοθούν αναμνηστικά και ενθύμια.
Καλό καλοκαίρι
Με υγεία και ευημερία
ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝ ΜΕΣΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ
Ψυχική Ανθεκτικότητα: Πρόκειται για μια σειρά ικανοτήτων του ατόμου που του δίνουν τη δυνατότητα να προσαρμοστεί επιτυχώς στο περιβάλλον, παρά τις δυσκολίες και τα εμπόδια που εμφανίζονται στη ζωή του.
- Αποδοχή άνευ όρων, συναισθηματικό δέσιμο
- Θέσπιση οικογενειακών κανόνων. Τα όρια και οι κανόνες θα πρέπει να είναι ισότιμοι και κατάλληλη για την ηλικία του κάθε παιδιού.
- Τήρηση καθημερινής ρουτίνας με χρήση εβδομαδιαίου προγράμματος
- Κατανομή ευθυνών του σπιτιού, επιβράβευση συμπεριφοράς του παιδιού
- Αφιέρωση ποιοτικού χρόνου με το παιδί. Το παιγνίδι μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη ψυχικής ανθεκτικότητας (ανταπόκριση σε απρόβλεπτες καταστάσεις, αυτορρύθμιση, ικανότητα αντίδρασης στο στρες, κ.ά.)
- Γονείς σε «κοινό μέτωπο» (Ο ένας γονιός δεν πρέπει να αναιρεί τον άλλο μπροστά στο παιδί. Εάν υπάρχουν διαφωνίες θα πρέπει να συζητηθούν χωρίς το παιδί .
- Αποφυγή συγκρίσεων με άλλους. Η σύγκριση μπορεί να γίνει μόνο με τον ίδιο τον εαυτό
- Αναγνώριση και διαχείριση συναισθημάτων
- Δίνουμε ευκαιρίες τα παιδιά έρχονται αντιμέτωπα με μικρές αποτυχίες στη ζωή
- Αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων («Μαρία, τα τουβλάκια είναι ακόμα στο πάτωμα, ενώ όλοι είναι έτοιμοι για φαγητό. Πρώτα θα πρέπει να μαζέψεις τα τουβλάκια και μετά θα πάμε για φαγητό. Θα το κάνεις μόνη σου ή θα ζητήσεις από κάποιον να σε βοηθήσει;»
- «Μαρία, τα τουβλάκια είναι ακόμα στο πάτωμα, ενώ όλοι είναι έτοιμοι για φαγητό. Πρώτα θα πρέπει να μαζέψεις τα τουβλάκια και μετά θα πάμε για φαγητό. Θα το κάνεις μόνη σου ή θα ζητήσεις από κάποιον να σε βοηθήσει;»)
- Συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων. Κάθε επιλογή έχει τα συν και τα πλην. Μερικές επιλογές έχουν άμεσα οφέλη, κάποιες άλλες πιο έμμεσα. Σε κάποιες επιλογές αποκλείονται κάποια πρόσωπα, σε άλλες συμμετέχουν. Το να καταλάβει το παιδί τις συνέπειες θα τα βοηθήσει να μάθουν να περιορίζουν το εύρος των αποδεκτών επιλογών. Αποφύγετε να λύνετε τα δικά τους προβλήματα
- Ενισχύουμε τη διεκδικητική συμπεριφορά
- Οι δηλώσεις γίνονται πάντα σε χρόνο ενεστώτα, σαν να συμβαίνει ήδη το επιθυμητό γεγονός. «Είμαι καλός στα Μαθηματικά» και όχι «θα γίνω καλός?». Χρησιμοποιούμε θετικές λέξεις και έννοιες. «Είμαι θαρραλέα» και όχι «δεν φοβάμαι».
- Εκπαίδευση στην αυτορρύθμιση. Η αυτορρύθμιση περιγράφει την ικανότητα να μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις καταστάσεις, διατηρώντας το επίπεδο εγρήγορσης που αναλογεί στην περίσταση.
- Τεχνική: Μηνύματα «Εγώ»: Επικεντρωνόμαστε στο πρόβλημα και όχι στην συμπεριφορά. Εγώ αισθάνομαι ___________ (συναίσθημα) γιατί ______________ (περιγράφουμε την πράξη ή αιτίες χωρίς να χρησιμοποιούμε τη λέξη εσύ). π.χ., Εγώ αισθάνομαι λυπημένη, γιατί το παιχνίδι έσπασε. Εγώ αισθάνομαι θυμωμένη, γιατί το χτύπημα κάνει τον άλλο να πονά. Εγώ αισθάνομαι λυπημένη, γιατί το βιβλίο σκίστηκε.
- Η δύναμη του μαχητή. Το παιδί μπορεί μέσα στο βάζο να προσθέσει τα χαρτάκια καθώς και άλλα σημαντικά χαρτάκια με μηνύματα που έχει από φίλους, συμμαθητές/τριες, ευχές και στίχους τραγουδιών. Στη συνέχεια προσθέτει μέσα μικροαντικείμενα με συναισθηματική αξία (π.χ. εισιτήριο από κάποια ταινία που του άρεσε πολύ, ένα μπαλόνι, μια ζωγραφιά, ένα παιχνιδάκι που έχει από μικρή ηλικία, κ.ά.)
- Ασκήσεις χαλάρωσης (βλ. Ασκήσεις χαλάρωσης σε παιδιά και εφήβους)
https://www.youtube.com/watch?v=-pa_e-qiKnA&t=861s
Παρασκευή Νικηφόρου
Ψυχολόγος
ΜΑ, MSc Κλινικής Ψυχολογίας
PhD(c) Σχολικής Ψυχολογίας