Καλώς Ορίσατε  

   

Δείτε τα όρια των σχολείων μας  

   

Σύνδεση  

   
 
   

Ημερολόγιο  

 
ημερολογιο
   

Εορτολόγιο  

 
 
   

Το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο "Εκπαίδευση και Πολιτισμός" στο σχολείο μας  

25158277 1946071712071482 5111593286567520176 n

   
   

Που θα μας βρείτε  

   

Αφήστε το μήνυμά σας  

   

Μετρητής επισκέψεων  

 

   

Ανακοινώσεις

Εγγραφή μαθητών στο ολοήμερο πρόγραμμα 2020-2021

Εισαγωγή μαθητών στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία

Όσοι γονείς ενδιαφέρονται για την εγγραφή  των παιδιών τους στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών και Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2020-2021 παρακαλούνται να ενημερωθούν για την διαδικασία απο τα αντίστοιχα έγγραφα πατώντας στους παρακάτω συνδέσμους .

 

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΕΝΗΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ  ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ  ΣΧΟΛΕΙΑ

 

Πασχαλινές ευχές

ΕΥΧΕΣ

Εγγραφές μαθητών πρώτης τάξης για το σχολικό έτος 2020-2021

Σας ανακοινώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών, οι οποίοι θα φοιτήσουν στην Α΄ Τάξη το σχολικό έτος 2020-2021, θα πραγματοποιούνται από 15 έως και 29 Μαΐου 2020.

Στο ∆ημοτικό Σχολείο εγγράφονται φέτος, τα παιδιά   που έχουν γεννηθεί: από 01/01/2014 έως  31/12/ 2014.

Οι εγγραφές όλων των παιδιών θα πραγματοποιηθούν στο χώρο του Σχολείου, μετά από τηλεφωνικό ραντεβού

στα τηλέφωνα 2810231985 & 2810322162, καθημερινά από 9:00΄ έως 13.00΄.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ  (§ άρθρ. 7 του ΠΔ 79/2017 )

1.Πιστοποιητικό γέννησης * (Αυτεπάγγελτη αναζήτηση)

2.Βιβλιάριο υγείας (στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα απαραίτητα εμβόλια) (Υποχρεωτική προσκόμιση από το γονέα)

3.Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) **

4.Αποδεικτικό στοιχείο κατοικίας (λογαριασμός ΔΕΚΟ, μισθωτήριο οικίας)

(Υποχρεωτική προσκόμιση από το γονέα)

5.Βεβαίωση φοίτησης νηπιαγωγείου***.

 

1*Σας ενημερώνουμε ότι για την εγγραφή των μαθητών στα Δημόσια Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΠΕΘ. (Φ.6/498/57863/Δ1, 6-4-2016)

3**  Το Ατομικό   Δελτίο   Υγείας του Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.), θα πρέπει να επιστραφεί στο σχολείο- υπογεγραμμένο από Γιατρό με το άνοιγμα της νέας Σχολικής Χρονιάς 2020-2021.                                                              

5*** . Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του «Πιστοποιητικού φοίτησης», το νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από τον γονέα ή τον κηδεμόνα του/της μαθητή/τριας για την εγγραφή του στο δημοτικό.

Επισημαίνεται ότι, οι εγγραφές θα γίνονται με την τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) (https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/ ). Ως εκ τούτου, παρακαλείστε ως προς την πιστή τήρηση των προτεινόμενων μέτρων.  

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε τα όρια των Σχολείων μας.

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1xx65rbXGMjfbrYj_nsTtoQQLcxQ&ll=35.30819358732367%2C25.159541869342092&z=15

 

Οδηγοί σύνδεσης μαθητών στο webex

ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ WEBEX ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ



ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ WEBEX ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣΑΠΟ KINHTO H TAMPLET

Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας 15 Μαϊου

Η πιο σημαντική και ουσιαστική ευθύνη που αναλαμβάνει ένα άτομο κατά τη διάρκεια της ζωής του είναι η ευθύνη για το μεγάλωμα, για την ανατροφή και διαπαιδαγώγηση των παιδιών του. Οι γονείς αποτελούν την πιο σημαντική πηγή θετικών αλλά και αρνητικών μηνυμάτων προς το παιδί, γεγονός που επηρεάζει καταλυτικά θα λέγαμε τη διαμόρφωση του χαρακτήρα του παιδιού, άρα και την αυτοεκτίμησή του. Τα μικρά παιδιά αποδέχονται κάθε κριτική που τους απευθύνεται καθώς σε αυτό το στάδιο της ανάπτυξής τους δεν είναι σε θέση να ξεχωρίσουν την έγκυρη από την μη έγκυρη κριτική, με αποτέλεσμα να αποδέχονται πολλά από τα αρνητικά μηνύματα που λαμβάνουν. Αρα, θα μπορούσαμε να πούμε απλά ότι οι βάσεις για μια θετική και ρεαλιστική εικόνα εαυτού, μπαίνουν από πολύ νωρίς, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης ενός νέου και σε μια μελλοντική φάση.

Όταν οι γονείς φροντίζουν για την προσωπική τους ανάπτυξη και δεν παραιτούνται, αναπτύσσουν την συναισθηματική τους νοημοσύνη προς όφελος δικό τους στον ρόλο τους ως γονείς αλλά μακροπρόθεσμα και προς όφελος του παιδιού τους στην δική του εξελικτική διαδικασία ανάπτυξης.

Οι γονείς που φροντίζουν την προσωπική τους ανάπτυξη:

• Έχουν πολύ καλό επίπεδο αυτογνωσίας. Γνωρίζουν τον εαυτός καλά, έχουν συμφιλιωθεί με τα προτερήματα και τα ελαττώματα τους και επομένως μπορούν να αναγνωρίζουν τις προσωπικές υπαρξιακές αγωνίες και προβληματισμούς που θα μπορούσαν να τους δυσκολέψουν στην προσαρμογή του στον ρόλο τους ως γονείς.

• Έχουν καλύψει τις βασικές ανάγκες και φιλοδοξίες τους, είναι συμφιλιωμένοι με τις επιλογές και την ζωή τους και επομένως δεν κινδυνεύουν να επιδιώκουν την αυτοεκπλήρωση μέσω του παιδιού 

• Έχουν ανεπτυγμένους και τους υπόλοιπους ρόλους της ζωής τους με μια ισορροπία. Κάθε άνθρωπος για να μπορεί να ισορροπεί και να ανατροφοδοτείται επαρκώς είναι απαραίτητο να διατηρεί ένα δίκτυο σχέσεων διαφόρων επιπέδων και να μην εγκλωβίζει αλλά και ταυτόχρονα εγκλωβίζεται σε μία σχέση.Έχουν αποδειχθεί πως όταν μονοπωλεί στην ζωή κάποιου μόνο ένας ρόλος, αυτός του γονιού και υπολείπονται οι άλλοι όπως του συντρόφου, του φίλου, του συγγενή, του συναδέλφου κ.α., τότε η σχέση γονιού- παιδιού βιώνει μια τέτοια επιβάρυνση που πολλές φορές είναι από έντονα συγκρουσιακή έως και παθολογικά εξαρτητική.

• Είναι συνεπείς σε αυτά που λένε και πράττουν. Κρατάνε το λόγο τους, υποστηρίζουν αυτά που λένε και με πράξεις, δε ζητάνε από το παιδί να κάνει πράγματα που οι ίδιοι δεν τηρούνε.Είναι αξιοπιστοι και το παιδί μαθαίνει να εμπιστεύεται.

• Ξέρουν να βάζουν όρια. Τα παιδιά μαθαίνουν τον κόσμο και οργανώνουν την ζωή τους αρχικά μέσα από τις σχέσεις τους με τους γονείς τους. Οι γονείς μαθαίνουν στο παιδί ότι στη ζωή κάποια πράγματα επιτρέπονται και κάποια όχι, ότι υπάρχουν όρια – κανόνες που δεν επιτρέπεται σε κανένα να ξεπεράσει,

• Ξέρουν το παιδί του και το αγαπάνε γι’ αυτό που είναι και όχι γι’ αυτό που θα ήθελε ο ίδιος (η κοινωνία) να είναι! Αποτελεί μεγάλο προσόν για έναν γονιό να αναγνωρίζει και να αποδέχεται τις ικανότητες, τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες του παιδιού, χωρίς να το εξαναγκάζει και να το ωθεί σε κατευθύνσεις που δεν του ταιριάζουν.

• Ξέρουν να ακούν. Για να ακούνε πραγματικά οι γονείς χρειάζεται να σταματάνε να μιλάνε και να βρίσκουν λύσεις και να μάθουν να έρχονται στη θέση του παιδιού ακούγοντας αυτό που λέει το παιδί.

• Ξέρουν να συγχωρούν. Οι γονείς όταν ξέρουν αν συγχωρούν χρησιμοποιούν το λάθος του παιδιού για να το εκπαιδεύσουν και να του διδάξουν κάτι από το λάθος του και δεν θα μείνει αγκυλωμένος στον θυμό του.

• Ξέρουν να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. Κανείς δεν είναι τέλειος και προπαντός αλάνθαστος. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό για την σχέση που έχει ένας γονιός με το παιδί του, να ομολογεί τα λάθη που έκανε μαζί του και να του ζητά συγνώμη όποτε αυτό απαιτείται. 

Ο κάθε άνθρωπος για να μπορεί να ανταποκριθεί στο ρόλο του ως γονέας θα πρέπει να φροντίζει τον εαυτό του καλά, γιατί γνωρίζει ότι αυτό είναι το μόνο που ουσιαστικά έχει να προσφέρει στο παιδί του και στην ανατροφή του. Ο ίδιος να αποτελεί το πρότυπο για το παιδί του, το ζωντανό παράδειγμα. Να είναι ανθρώπινος, καθημερινός, απλός και αληθινός. Να είναι σε επαφή με το δικό του συναίσθημα: να θυμώνει, να φωνάζει, να γελάει, να βαριέται, να έχει όρεξη, να συγκινείται, να μαλώνει, να αγκαλιάζει, να κάνει λάθη, να ακούει, να συγχωρεί, να λυπάται, να μιλάει γι’ αυτά που νιώθει και σκέφτεται, να αγαπάει, να κατανοεί, …

Ο γονιός που φροντίζει τον εαυτό του καλά, γνωρίζει ότι αυτό είναι το μόνο που ουσιαστικά έχει να προσφέρει στο παιδί του και στην ανατροφή του. Φροντίζει να μαθαίνει, να συμβουλεύει, να διαβάζει και γενικότερα να κάνει οτιδήποτε βοηθά στην προσωπική του εξέλιξη.

“Η Οικογένεια είναι σαν τη μουσική. Κάποιες νότες είναι ψηλές, κάποιες χαμηλές, αλλά πάντα υπάρχει η μελωδία της ευτυχίας…”

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και προσωπικά δεδομένα

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ Ή/ΚΑΙ ΓΟΝΕΩΝ Ή ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

   Κατ’ εφαρμογή του Νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων 2016/679 και του νόμου 4624/2019), σας ενημερώνουμε σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας από το Ελληνικό Δημόσιο όπως εκπροσωπείται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως υπεύθυνο επεξεργασίας. Τα προσωπικά σας δεδομένα (e-mail) αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας από τη σχολική μονάδα λόγω της ιδιότητά σας ως μαθητών ή/και γονέων ή κηδεμόνων και της σχέσης σας με το Ελληνικό Δημόσιο, είναι δε αναγκαία για την εκπλήρωση των σκοπών και υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου, κατά τις κείμενες διατάξεις, για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας της εκπαιδευτικής δραστηριότητας κατά την περίοδο εφαρμογής των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού Covid-19 και την απαγόρευση διδασκαλίας με φυσική παρουσία. Επιπλέον, οι μαθητές κατά τη συμμετοχή τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση κοινοποιούν σε συνεργαζόμενους με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων παρόχους υπηρεσιών πληροφορικής και διαδικτυακού χώρου, κατ’ επιλογήν τους, όνομα ή όνομα χρήστη, αποκλειστικά προκειμένου να καταστεί τεχνικά δυνατή η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, μέσω της σχετικής πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων, και αποκλειστικά για όσο χρονικό διάστημα ισχύει η ως άνω απαγόρευση, και εν συνεχεία θα διαγραφούν από τους εν λόγω παρόχους. Συστήνεται η σύνδεση των μαθητών μέσω λογισμικού πλοήγησης (browser) (και όχι μέσω εφαρμογής).

   Έχετε δικαίωμα να λάβετε επιβεβαίωση για το κατά πόσον ή όχι προσωπικά δεδομένα που σας αφορούν υφίστανται επεξεργασία. Σε περίπτωση που τα προσωπικά σας δεδομένα υφίστανται επεξεργασία, έχετε το δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα, λήψης αντιγράφου αυτών, διόρθωσης ανακριβειών, συμπλήρωσης ελλιπών προσωπικών δεδομένων, διαγραφής προσωπικών δεδομένων, διακοπής της επεξεργασίας τους, λήψης τους σε δομημένη, κοινώς χρησιμοποιούμενη και αναγνωρίσιμη από μηχανήματα μορφή, διαβίβασής τους σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, χωρίς αντίρρηση από το Ελληνικό Δημόσιο, διαβίβασής τους από το Ελληνικό Δημόσιο σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας, εφόσον αυτό είναι τεχνικά εφικτό, υποβολής καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αντίταξης ανά πάσα στιγμή στην επεξεργασία τους για σκοπούς εμπορικής προώθησης.

  Για οποιαδήποτε απορία έχετε σε σχέση με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από το Ελληνικό Δημόσιο ή/και τα σχετικά δικαιώματά σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας (e-mail επικοινωνίας Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).

Γιορτή της Μητέρας

 Η ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ

O ρόλος της μάνας όπως αναδεικνύεται μέσα από έργα της νεοελληνικής τέχνης.

asfa

 

 

Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη απο την ψυχολόγο του σχολείου μας